اندوه سترون بودن

یه تغییر بزرگ

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ

فکر کنم مسیر زندگیم داره دستخوش تغییرات بزرگی میشه 

با مادرم تو ایستگاه اتوبوس نشسته بودیم که به من گفت ببین کتونیای اون دختره چه خوشگله !

من با نهایت تعجبم به کتونیای دختره نگاه کردم و گفتم :خیلی قشنگه!!!!!

-میخوای بخرم برات؟

: چرا نخام O_o

حالم مثل بچه ای بود که برای اولین بار سوار ترن هوایی شده که هم یه ترس کوچیکی داره و هم هزار برابر اون ترس هیجان زده ست ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
f.a mim

نظرات  (۱)

عزیزم :)))))
ینی اصن تفاهم نداشتین؟؟ :)))
پاسخ:
بگو یذره 
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی